Saturday, May 19, 2007

ce...

...ciudat! tocmai atunci cand crezi ca "a trecut", ca nu te mai afecteaza, apare din nou. 
fizic, sau doar in mintea ta, e cam acelasi lucru, si te trezesti din nou in starea aia. 
stiu ca ti-ai  spus ca ai depasit momentul si ca nu te vei mai lasa sa treci iar prin toate astea...
si totusi vezi ca nu te poti abtine. i-ai sters deja numarul de telefon, id-ul, toate mesajele, arhiva este goala si cu toate astea ce-ai pastrat in tine e la fel de actual ca atunci. dar atunci nu e acum, si daca tot a fost un atunci si n-a fost bine, 
ce te face sa crezi ca "poate de data asta..."? 
  Am vazut ieri intr-un film, nu mai stiu care, o fraza cam asa :
"daca vezi ca viata ta incepe sa fie exact cum iti doreai, 
ceva trebuie sa se intample!".
si daca viata ta de-acum nu are mai nimic din ce ai vrea,
inseamna ca ceva trebuie sa se inample, as well? personal, asa mi s-ar parea corect. Acum ca stau si ma gandesc, nu cred ca mi-a zis cineva vreodata "ba, 
mie-mi place viata mea exact cu e, nu imi mai doresc absolut nimic!"
 i`m fine with mine...
dar...

1 comment:

Apophis said...

well, acum ceva timp, puteam sa zic ca imi place viata mea, ca e totul perfect. Dar din pacate nu mai e la fel. Dezamagit sentimental, la fel cum reiese si din ceea ce ne povestesti tu.